Błąd w elektronicznym systemie rekrutacji

Data: 13.05.2020 r., godz. 08.00    2041
W związku z niezidentyfikowanym błędem w systemie rekrutacji w dniu wczorajszym po godz. 15 rodzice dzieci zakwalifikowanych do przyjęcia do przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz do klas I szkół podstawowych otrzymali elektroniczną wiadomość o przyjęciu dziecka do placówki, co nie w każdym przypadku pokrywa się ze stanem faktycznym.
W dniu dzisiejszym weryfikujemy listy dzieci przyjętych i nieprzyjętych. Będziemy starali się unormować zaistniałą sytuację. Jednocześnie informujemy, że listy dzieci przyjętych i nieprzyjętych - zgodnie z art. 158 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - zostały podane do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie w widocznym miejscu w siedzibie danego  przedszkola lub szkoły.

W związku z powyższym najbardziej wiarygodną formą mówiącą o rzeczywistym statusie dziecka jest sprawdzenie list wywieszonych w placówkach.

Za zaistniałą sytuację przepraszamy.
                                                                                                                                                                                                                                                                               CUW